מידע חשוב על תקרות נמתחות

למה כדאי להתקין תקרות נמתחות בבית?

תקרות נמתחות זו המילה האחרונה בעיצוב הבית. אפשר לשדרג את כל העיצוב של הבית על-ידי התקנת תקרה נמתחת ומעוצבת, שתעניק לחלל הבית תחושת חמימות ויוקרה מיוחדת. תקרה נמתחת בנויה מחומר גמיש וידידותי לסבירה, אשר עמיד בפני רטיבות וחום, ולכן מומלץ להתקין זאת בכל בית.

היכן ניתן להתקין תקרות נמתחות?

תקרות נמתחות ניתנות להתקנה בכל בית, ומתאים לעיצוב כל חלל. תקרה נמתחת ניתנת להתקנה בסלון, במטבח, בחדר ילדים ובחדרי שינה, והעיצוב ניתן לפי הטעם האישי של כל אחד מכם. ניתן להתקין תקרות נמתחות גם באולמות תצוגה, במשרדים ובחנויות, על מנת שתוכלו להעניק לאורחים וללקוחות שלכם תחושה יוקרתית וחמימה.

מהם היתרונות של תקרות נמתחות?

תקרות נמתחות מאפשרות להסתיר ליקויים ופגמים בתקרה הישנה שלכם. במידה מדובר בתקרה נמתחת בבית שלכם, כל פגם וליקוי קודם בסיוד התקרה הישנה שלכם, וגם אם מדובר בחוסר סימטריות, תקרות נמתחות יעלימו כל בעיה בקלות יוצאת דופן. אז גם אם יש לכם בעיה עם התקרה שלכם, נוכל לפתור זאת בקלות בכל התקנה.

ממה עשויות התקרות הנמתחות שלנו?

התקרות הנמתחות של חברתנו עשויות מחומר PVC (ויניל) אלסטי וחזק, ידידותי לסביבה ועמיד בפני מים וחום. כל התקרות הנמתחות שלנו עומדות בתקן בטיחותי ישראלי ובנוסף בתקן הבטיחות הצרפתי, רק בכדי שתהיו רגועים לפני ההתקנה.

כמה זמן לוקח להתקין תקרה נמתחת?

משך זמן ההתקנה של תקרות נמתחות לוקח בממוצע 4 שעות, היות וכל ההתקנות של חברתנו מתבצעות על ידי מיטב המומחים בתחום, כי זוהי למעשה ההתמחות שלנו.

כמה מילים על חברת בלטנדו:

חברת בלטנדו מובילה בהתקנת תקרות נמתחות לכל רחבי הארץ. חברתנו מתמחה בהתקנת כל סוגי התקרה הנמתחת, תוך כדי התייחסות מירבית לאיכות וטיב העבודה והשירות המקצועי והטוב ביותר בישראל. כמו כן, ניתן גם לפנות אלינו לשיחת ייעוץ, ואנו נדאג לבצע עבורכם את העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

אז אם גם אתם רוצים לשדרג את עיצוב חלל הבית או העסק,

צרו עמנו קשר עוד היום!


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *