עיצוב תקרות נמתחות

תקרות נמתחות-עיצוב בשלב זה, הכול מתחיל בבחירת עיצוב, על פי העדפותיו של הלקוח והקמת פרויקט העיצוב. בבסיס הפרויקט עומד כלל חשוב: "לנוחות מקסימאלית, על התקרה להיות בגוון קצת יותר בהיר מהקירות בחדר". תקרות נמתחות מסוג זה – היחידות במינן אשר נותנות לדמיון האנושי להשתולל לכל הכיוונים. יחד עם זאת, תקרה נמתחת בעיצוב יפה מוסיפה אטרקטיביות ובאופן דרסטי ומסוגלת לשנות בקלות גם את החדר המשעמם ביותר.

כאשר גובה התקרה נמוך יחסית, וכדי להרחיב את שטח החדר/המבנה מבחינה ויזואלית, משתמשים בחומר הדומה במרקמו ללכה עם ציפוי מראה, בגווני צבע קרים.

באפשרותך להגדיר תקרה ישרה פשוטה, שמזכירה תקרה מסוידת רגילה, וכמובן ניתן גם לארגן חדר בסגנון קלאסי בעזרת תקרה נמתחת במרקם קטיפה או שיש או מרקם עץ יקר. אם תרצה, באפשרותך גם להוסיף על הבד, כל ציור או צילום.

כדי להשיג את התוצאה הרצויה במהלך התקנת תקרות נמתחות ובסיומה יש להשים לב למספר תנאים חשובים. קודם כל – את תשומת לבכם יש להסב במיוחד לצבע התקרה, שלא תצא מגבולות הסגנון הכללי של הרהיטים ופנים החדר. לפיכך, התקנת תקרות נמתחות חייבת להתבצע ע"י אנשי מקצוע בקיאים בנושא. בנוסף לבקשות הלקוח ניתן גם לבנות תקרות נמתחות במספר מפלסים שונים. יש רק להתקין כמה בסיסים במספר גבהים שונים ותקבלו תקרה נמתחת מרהיבה בעלת מספר מפלסים שונים אשר תשנה את החלל לחלוטין. בנוסף לכל, לא ניתן לראות תפרים במהלך ובסיומה של התקנת תקרה נמתחת. ישנו מספר עצום של סגנונות, מהלכי עיצוב שונים והתקרות הנמתחות מציעות הזדמנויות מצוינות למימושם.

יש לזכור את הדבר העיקרי, כי עיצובי החדרים שונים מאוד אחר מהשני. ניתן לראות זאת לרוב בדירות, מכיוון שישנה חלוקת חדרים למטרות אחרות.

למה תמיד מתעכבים על עיצוב החברים? אני חושב שהתשובה לשאלה זו ברורה! עיצוב, בין אם מדובר בדירה או בית, חייב להיות נעים, נוח והרמוני.

היכן מתקינים תקרות נמתחות

עיצוב הסלון – זהו המקום האידיאלי להשתוללות הדמיון ויצירת העיצוב המרהיב והיצירתי ביותר. היכן שאנו אוהבים לאסוף בערב את כל המשפחה? היכן חוגגים את האירועים החשובים והמשמעותיים ביותר של המשפחה? בסלון! לכן הסלון צריך להיות מזמין ומרווח . כלומר – נוח! כאן ניתן להתאים כל סגנון, אם סגנון קלאסי ואם מודרני. העיקר שלא נשכח שעיצוב התקרה לא חי בכוחות עצמו, אלא הוא המשך לוגי של עיצוב פנים החדר. רק בתנאים אלו נגיע להרמוניה מוחלטת.

עיצוב חדרי שינה – מעצבי הפנים ממליצים להשתמש בתקרות נמתחות בחדר שינה רק במרקמי בד אשר משרים חום ונוחות. אני חושב שאף אחד לא יתווכח באימרה: רק אדם שישן טוב יכול להרגיש אדיב ומלא שמחת חיים. לתוצאה זו ניתן להגיע עם 3 חוקים עיקריים:

  • התקנת בידוד נוסף בחדר.
  • בחירת מרקם בד וגוון נכונים.
  • התקנת תאורה טובה ופרקטית.

עיצוב חדרי שינה צריך להיות פשוט, בלי קישוטים מיותרים, קוים ישרים ומלבניים עם דגש על איזור המיטה.

עיצוב המטבח – הכלל היחיד והחשוב ביותר בבחירת תקרה נמתחת בעיצוב המטבח הוא – פרקטיות. לכן, כל מרקמי הבד זזים הצידה ומסתכלים לכיוון רצועות PVC. האפשרות השווה ביותר היא כמובן התקנת תקרה נמתחת במספר מפסלים שונים, ובכך גם ניתן להסתיר את כל הצנרת בתקרה.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *