מגוון של תקרות נמתחות

סוגי תקרות נמתחות

לפני זמן לא רב לא יכולנו אפילו לדמיין כי בעת בחירת חומר גימור לשיפוץ התקרה, נהיה מבולבלים ואובדי עצות. אפשרות הטיוח וצביעת הקירות והתקרה – בימינו כבר נראה אפור ומשעמם. למרות שעובד מיומן במקרה כזה יוכל להראות את הכשרונו והמיומנותו בטיוח ובצביעת החדר. אך עדיין רוצים אנו משהו ראוותני, משהו כזה, שיוכל להפתיע! וב – 15 השנים האחרונות הופיע מספר עצום ומגוון של גימורי תקרה שונים ומסוגננים.

ולהלן מספר מגימורי התקרה הבסיסיים והנפוצים ביותר:

  • תקרות פשוטות מטויחות וצבועות – בימינו הופכות להיות יותר ויותר נדירות. אך מומחה מוסמך ומיומן יוכל להפוך את החדר לבלעדי. עם זאת, זמן, מאמץ וחומרים יקרים רבים הרבה יותר יושקעו בסוג גימור כזה.
  • תקרות פשוטות/טפטים מעוטרים – טפט יותאם בגוון מעט בהיר יותר מהטפטים המכסים את קירות החדר.
  • דבק תקרה – אלה הם פנלים מלבניים בממדים קטנים, העשויים מקלקר. בצד החיצוני עם סרט הדבקה מיוחד מוטבע הציור בצורה/במקרם בד, עץ או אבן.
  • תקרה צפה – מספר העצום של מגוון הצבעים והמרקמים של סוג הגימור הזה – מפתיע. עיקרון אחד – על ידי התקנה פשוטה מאוד המורכבת משלדים מיוחדים העשויים אלומיניום ויצרת צרות שונות ומגוונות עם חומר התקרה ניתן להגיע למראות מרהיבים וחדרים שונים בביתכם.
  • תקרת גבס – גימור מסוג זה הופיע לא מזמן (לפני כ – 10 שנים) , והוא עדיין נמצא בביקוש גבוה. בעזרת משטחי גבס מרובים נוצרת "תקרת שקר" המסתירה באופן מושלם את כל הבליטות ופגמי התקרה הראשית. אבל גימור נוסף נדרש בכל מקרה – בלי טיוח התפרים בין משטחי הגבס התקרה לא תהיה מוכנה. התוצאה היא תקרה ישרה וחלקה, כך שאתה יכול לבחור כל סוג של גימור נוסף אם תרצה בזה.
  • תקרה נמתחת – גימור מסוג זה נותן מרחב רב למעצב החדר ולכל הפנטסיות הנועזות ביותר שלו. תקרה נמתחת ניתנת להגדלה או להקטנה של שטח המבנה או החדר, להגדיל את גבהי התקרה הנמתחת – הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את הצבע ומרקם הנכונים של הבד הנמתח. בעזרת תאורה מובנית , ניתן להשיג מגוון רחב של אורות וצללים היוצרים ביחד תמונה ייחודית במינה. כיום סוג גימור זה הפך לדרך מקובלת מאוד להשתמש בלוחות גבס למתיחה של תקרות נמתחות.

כאשר חושבים על הנושא גימור התקרה ברצינות חשוב לבחור בתבונה את סוג החומר, המרקם והצבע כדי להשיג את המראה היוצא דופן שכל אחד רוצה. ניתן ליצור חדר מרווח נעים ונוח בעזרת גימור תקרה נמתחת והתאורה נכונה. מהחדר החשוך המשעמם והקטן הוא יכול להפוך לקל, אוורירי, עם שילוב של תקרה נמתחת המגדילה חזותית את חלל החדר.

לסיום, חייב לציין את יתרונותיהן המנצחים של תקרות נמתחות וצפות. תודות רווח בית התקרה הנמתחת והתקרה הצפה נוצרת נישה אשר יכולה להסתיר את כל חיווט התקשורת, תעלות אוורור , מערכות בטיחות אש.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *